
سوالات متداول
بله شما می توانید چند خط اختصاصی داشته باشید و در زمان ارسال پیامک هر کدام را که خواستین انتخاب و ارسال خود را انجام دهید
بله در صورت گرفتن خط خدماتی شما می توانید به مشترکینی که پیامک تبلیغاتی خود را بسته اند پیام ارسال کنید
خیر برای خرید شارژ کاربران حتما لازم نیست شما از قبل شارژ لازم را داشته باشید اگر شما شارژ داشتین کاربر به درگاه بانکی شما متصل می شود اگر نداشتین مستقیم به درگاه سامانه پیامکی ما متصل می شود و سود شما هم محاسبه شده و بالافاصله به حساب شما اضافه میشود
همه افراد حقوقی بالای 18 سال و تمام اشخاص حقوقی با ارائه مدارک لازم می توانند پنل پیامکی داشته باشند.
بله پنل پیامکی به رسان قابلیت ارسال پیامک از طریق وب سرویس را در اختیار شما قرار داده است.
شما می توانید هم با واریز وجه مورد نظر به حساب بانکی معرفی شده و ارسال فیش آن از طریق ما شارژ لازم را خریداری کنید و هم میتوانید با وارد شدن به درگاه بانکی موجود در پنل خود شارژ مورد نظر را انتخاب و خرید خود را انجام دهید.
خیر تعداد ارقام تاثیری در ارسال ندارد تعداد ارقام از نظر اثری که بر روی ذهن مشتری می گذارد اثر بخش است
تعرفه پیامک از بابت 70 کاراکتر فارسی یک پارت و هر 160 کاراکتر لاتین یک پارت محاسبه می شود البته در پارت اول اگر حتی با یک کاراکتر اضافه وارد پارت بعدی شوید یک پارت محاسبه می شود
ابتدا کم می شود ولی در پایان ارسال ها و مشخص شدن تعداد بلک لیست شده ها این مبلغ به حساب شما عودت می گردد.
یکی از مزایا داشتن شماره اختصاصی این است که مشتریانتان شما را با این خط میشناسند و همچنین می توانند جواب پیام شما را بدهند مانند نظر سنجی یا مسابقات و …
