لوگو به رسان

شماره اختصاصی چیست؟

شماره های اختصاصی 1000 ، 2000 ، 3000 ، 9000 ، 021 هر کدام به یک اپراتور خاص اختصاص دارد. داشتن شماره اختصاصی این امکان را به مخاطبین شما می دهد که کسب و کارها را به یک شماره اختصاصی شناخته و بیشتر اعتماد کنند . از این شماره ها برای ارسال پیامک های انبوه استفاده می شود. و کلیه صاحبین مشاغل و کسب و کارها می توانند از این شماره های اختصاصی استفاده کنند.
داشتن شماره اختصاصی برای کسب و کارها بسیار حائز اهمیت است . مشترکین ترجیح می دهند شماره های که از آنها تبلیغات ارسال میگرد را شناخته و با اطمینان خاطر بیشتری پاسخ آن ها را می دهند.

تفاوت های خطوط اختصاصی

  • اهراز هویت: برای اختصاصی کردن خطوط به دلایل امنیتی در مراحل ثبت نام و اهراز هویت شرکت ها و سازمان ها با توجه به تکمیل بودن مدارک و داشتن شرایط، بین یک تا سه ماه کاری این روند به طول می انجامد.
  • تفاوت شماره اختصاصی:    برای کسب و کار ها اینکه شماره ای که پیامک آنها از آن ارسال میگردد رند و کوتاه باشد مهم است زیرا با سایر پیامک ها متفاوت می شود و در ذهن دریافت کننده نیز آسان تر می نشیند تجربه نشان داده دریافت کننده ها از دریافت پیام از شماره های رند ، احساس بهتری دارند. پس تفاوت ارقام نیز تفاوتی برای تقاضای این خطوط به شما می رود.
  • اپراتورها: هر اپراتور قوانینی را برای تحویل پیامک از فرستنده داردکه اجرای این قوانین باعث ایجاد تفاوت در سرعت و کیفیت ارسال ها می شود. همچنین قابلیت شفاف سازی و پیگیری‌های پیامک های ارسال شده را به همراه دارد که مزیت مهمی در خصوص شماره های اختصاصی به حساب می آید.
  • تفاوت در خدمات خطوط: ارائه گزارش پس از ارسال پیام ها، وجود پیش شماره های متفاوت و یا بازگشت اعتبار پیامک های دلیور نشده، تفاوت هایی هستند که میان خطوط اپراتورها وجود دارد که از نظر هزینه ارسال اس ام اس های انبوه بسیار قابل توجه هستند.

خصوصیات شماره های اختصاصی

  • ارسال پیامک های تکی و انبوه از تمامی خطوط
  • بازگشت هزینه پیامک ‌هایی که به هر دلیلی دلیور نشده اند
  • امکان گزارش پس از ارسال هر پیامک ها
  • ثبت آسان خطوط پیامک
  • ارائه خطوط سفارشی به صورت رند، نیمه رند و
  • سرعت بالای در ارسال اس ام اس های انبوه
  • دریافت پیامک بر روی سامانه خریداری شده
  • امکان برنامه ریزی برای ارسال هوشمند پیامک ها طبق جدول محتوایی و زمان بندی
  • سهولت و دسترسی آسان به خدمات
  • پشتیبانی رایگان
  • امکان راه اندازی منشی هوشمند برای ارسال پاسخ پیام های ابتدایی مشتریان در هر ساعت از شبانه روز