لوگو به رسان
پنل نمایندگی

پنل نمایندگی ارسال پیامک قابلیت‌های بسیار زیادی دارد این پنل هم برای افراد حقیقی و حقوقی مختلف که قصد دارند کسب و کار خود را مدیریت کنند بسیار مفید می باشد و هم مناسب برای افرادی است که می خواهند به عنوان یک شغل و حتی شغل دوم (پاره وقت) از آن کسب درآمد داشته باشند در ادامه به قابلیت‌ها، مزایا و کاربرد بیشتر پنل ارسال پیامک خواهیم پرداخت.

به رسان

قابلیت‌های پنل نمایندگی

لازم به ذکر است که خریداری پنل نمایندگی به شما تمامی امکانات شرکت ارائه دهنده را می‌دهد و شما به راحتی می‌توانید آن‌را مدیریت کنید.

  • قابلیت ایجاد همکار و  کاربر جدید و ثبت نام همکار و کاربران
  • خرید و فروش انواع شارژ
  • مدیریت پنل پیامکی مشتریان
  • مدیریت تعرفه‌ها و قیمت پیامک‌ها
  • مدیریت شماره‌های اختصاصی
  • تعریف و ایجاد ماژول‌های درخواستی مشتریان



مسئولیت‌های نمایندگی

  • تلاش برای افزودن مخاطبان و فروش بیشتر
  • ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان خود با بهترین کیفیت
  • مدیریت کاربران و همچنین کنترل پیامک‌های ارسالی آنان
  • ارائه‌ی انتقادات و پیشنهادات سازنده برای شرکت ارائه کننده خدمات

 

اخذ پنل نمایندگی مناسب چه افرادی است؟

در دنیای کنونی بسیاری از افراد هستند که علاوه‌بر شغل اصلی خود سعی دارند شغل دومی را نیز برای خود داشته باشند، در ادامه به برخی موارد که می‌تواند باعث شود شما از اخذ نمایندگی به عنوان شغل دوم استفاده کنید را ذکر خواهیم کرد:

  • اخذ نمایندگی به عنوان شغل دوم و پاره وقت
  • به عنوان شغل پاره وقت، زمان کافی برای خدمات پس از فروش را به مشتریان ندارید.
  • توانایی سرمایه گذاری بسیار زیاد را ندارید.
  • تخصص شما در حوزه‌ی فروش بوده و تجربه‌ی کافی را برای ارائه خدمات به مشتریان خود ندارید.
  • قصد اخذ پنل نمایندگی را دارید زیرا نمی‌خواهید مسئولیتی در قبال پیامک‌های ارسالی کاربران داشته باشید.
  • تمایل دارید از نام و برند خود به عنوان شرکت ارائه دهنده خدمات استفاده کنید.